Kahkaha Yogası

gulucuk_img

Daha sağlıklı, daha mutlu olmanın en kolay ve en eğlenceli yolu kahkaha yogasıdır! Kahkaha yogası nasıl bir şey derseniz; en az 10-15 dakika boyunca aralıksız yüksek sesle dostlarla birlikte düzenli kahkaha atarak egzersiz yapacağız. Bu egzersiz derin nefes almak ve vermek, vücudu esnetmek, kahkaha atmak, kendini ciddiye almamak ve çok eğlenmenin bir karışımıdır.

Kahkaha atmak aslında anda olmak ve düşünceyi durdurmak demektir. Ancak maalesef yetişkinler olarak gündelik hayatta kahkaha atmayı unutuyoruz veya çekiniyoruz; hatta kahkaha atsak da bu sadece birkaç saniye sürüyor.

Oysaki düzenli olarak kahkaha yogası yapmak sağlığı ve moralimizi olumlu etkiler. Bilimsel olarak araştırılmış ve ispatlanmıştır; düzenli yapılan kahkaha yogası stres seviyemizi azaltır, bağışıklık sistemini kuvvetlendirir, depresyonu ve panik atakları önler. Kahkaha yogası insanları daha umutlu ve olumlu olmaya teşvik eder; çekingenliği yener; liderlik yeteneklerini, yaratıcılığı ve sağ beynin kullanımını artırır. Bu teknik ile kanseri bile yenenler var. Kahkaha yogası ile sebepsiz ve koşulsuz kahkaha atarak daha mutlu yaşamanın tekniklerini öğrenin!